Troleibuzele se întorc pe un bulevard clujean
Un cititor Media9, care s-a semnat “Adi”, a făcut observații interesante la articolele cu Liviu Neag (AICI și AICI), directorul Companiei de Transport Public (CTP) Cluj. “Vom avea 70 de troleibuze noi + 20 de troleibuze Astra albe, cumpărate în 2010. Deci vreo 100 în total, din care 90 moderne. Necesarul zilnic e doar de 70. (…) De ce nu se investește în extindere?”, a scris Adi.
Ei bine, propunerea sa a ajuns în vizorul conducerii companiei de transport. “Ne-am gândit să extindem linia de troleibuz pe Bulevardul Muncii, unde se pretează foarte bine transportul cu troleibuzul. Acolo a mai existat o linie, dar a fost scoasă după ce a scăzut activitatea pe vechea platformă industrială. Propunerea este în analiză, ne gândim inclusiv să amenajăm o stație la Emerson, doar că strada până la firma de IT nu este în domeniul public. Dacă vom decide în favoarea ideii, va trebui să tragem din nou linia electrificată pe bulevard”, a spus Neag.
Bulevardul Muncii revine ușor în atenție, nu doar pentru că acolo este Tetarom II, parcul industrial în care funcționează Emerson. În zonă se investesc cinci milioane de euro din fonduri de la Bruxelles pentru cel mai mare parc al orașului, Pădurea clujenilor. De asemenea, așa cum Media9 a scris AICI, în paralel cu aeroportul există posibilitatea construirii unui lanț de magazine pe modelul Parndorf, în parteneriat cu Designer Outlets.
În interviul pentru Media9, Liviu Neag a spus că se lucrează și la prelungirea liniei 43, care ar urma să traverseze cartierul Bună Ziua și să întoarcă la Iulius Mall. În felul acesta, se va crea în sfârșit o legătură directă mult cerută, între Grigorescu și Gheorgheni.