NEWS ALERT. Gata, s-au depus ofertele. Cursă în doi pentru metroul Clujului

Autor  Ionel Lespuc   în       2 years în urmã  

S-au interesat și spaniolii, și austriecii. Au depus francezii și turcii. Asta e concluzia licitației pentru metroul Clujului, care s-a închis azi. Urmează evaluarea ofertelor și declararea câștigătorului.

În cursă au intrat asocierea turco-franceză Gulermak Agir – Arcada Company, ca lider, în care parteneri sunt și francezii de la Alstom, dar și asocierea condusă de Dogus Insaat ve Ticaret, din Turcia. Ambele asocieri au o lungă listă de subcontractori. Printre ei, în ambele cazuri, Muzeul național de istorie a Transilvaniei, pentru descărcare arheologică.

1. Gülermak, Arcada, Alstom, Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei, Sixense, EPC, Vertatel, TIAB, Total Business Land, DP Cons, Aqua Prociv, Prota Müheldislik, Yuksel, SC Logic IT, Danavi, SC Logic Consult

2. Dogus, Kontrolmatik, Sixense, Prospect Technical Studies, Siemens Mobility, Prelchim, YDA Inșaat, Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei, Arhimar, Teknik Muhendislik, Tekfen Inșaat, Tekfen Mühendislik, Pirotehnic OSD, Vertatel, Like Consulting.

Valoarea totală actualizată a investiției, inclusiv TVA, este de 13,691 miliarde de lei. Din această valoare, construcția și montajul costă 9,276 miliarde de lei. Eșalonarea investiției urmează să se realizeze pe parcursul a opt ani.

Proiectul Magistrala I de metrou Cluj este o linie de metrou ușor cu lungimea de 21,03 km, cu 19 stații subterane și un depou suprateran, în tehnologie „rail” șină de cale ferată, cu o capacitate transport nominală/maximă la interval de 90 secunde: 15.200/21.600 pasageri / oră și sens (40 trenuri / oră și sens).

 

 

About