Marea digitalizare. Sistem inteligent pentru managementul parcărilor urbane, în Florești

Autor  Ionel Lespuc   în       2 years în urmã     857 Vizualizări.  

Floreștiul se digitalizează. Primarul Bogdan Pivariu a anunțat că s-a semnat contractul de implementare pentru implementarea unui sistem informatic integrat de simplificare a interacțiunii cu cetățenii și fluidizare a activităților administrative ale Comunei Florești.

Scopul acestui proiect este implementarea unui sistem de aplicaÈ›ii informatice performante privind interacÈ›iunea cetățeanului cu instituÈ›ia primăriei, precum È™i scopul de a oferi un mediu de lucru profesionist în compartimentele instituÈ›iei„, a transmis Pivariu.

Proiectul cuprinde următoarele:

  • SoluÈ›ie pentru semnalare incidente – aplicaÈ›ie mobilă Android È™i iOS
  • Smart City P@rking – Sistem inteligent pentru managementul parcărilor urbane, are ca scop gestiunea locurilor de parcare publice È™i a celor rezidenÈ›iale È™i modalitățile de plată a acestora, prin intermediul unor aplicaÅ£ii disponibile atât pentru dispozitive mobile (Android È™i iOS), cât È™i È‹n versiune web
  • AplicaÈ›ia software InvestiÈ›ii – AchiziÈ›ii este destinată gestionării investiÈ›iilor, achiziÈ›iilor publice È™i a contractelor de achiziÈ›ii. ÃŽn urma implementarii aplicaÈ›iei ofertate, va fi realizată integrarea cu ERP-ul contabil pentru preluarea în aplicaÈ›ie a informaÈ›iilor referitoare la: disponibilului bugetar, a facturilor de la furnizori ÅŸi a plăţilor înregistrate pe contracte
  • AplicaÈ›ia software Asistență Socială permite gestionarea informaÅ£iilor legate de ajutoare sociale, alocaÅ£ii de susÅ£inere pentru familia monoparentală, alocaÅ£ii familiale complementare, ajutoare de urgenţă, alocaÅ£ii de stat pentru copii, stimulente ÅŸi indemnizaÅ£ii, ajutoare de încălzire. Totodată, aplicaÅ£ia permite gestionarea diverselor documente necesare pentru desfăşurarea activităţilor de asistenţă socială, evidenÅ£ei referatelor, dispoziÅ£iilor, anchetelor, diverselor state de plată ÅŸi situaÅ£ii statistice legate de domeniul asistenÅ£ei sociale.
  • Sistemul informatic Evidență Patrimoniu permite evidenÈ›a bunurilor din domeniul public È™i a celor din domeniul privat de interes public, precum È™i a miÈ™cărilor prin care trec acestea, prin informatizarea fluxurilor informaÈ›ionale din cadrul serviciilor È™i compartimentelor implicate în gestiunea patrimoniului. AplicaÈ›ia asigură un grad ridicat de corelare a datelor gestionate în cadrul DirecÈ›iei Patrimoniu cu datele gestionate în cadrul altor compartimente din cadrul autorității publice.
  • Sistemul informatic Gestionare Contracte permite evidenÈ›a contractelor prin intermediul cărora sunt valorificate bunurile din domeniul public È™i cele din domeniul privat de interes pubilic, precum È™i a actelelor adiÈ›ionale aferente acestor contracte, prin informatizarea fluxurilor informaÈ›ionale din cadrul serviciilor È™i compartimentelor implicate în gestiunea documentelor de valorificare a patrimoniului. AplicaÈ›ia asigură un grad ridicat de corelare a datelor gestionate în cadrul DirecÈ›iei Patrimoniu cu datele gestionate în cadrul altor compartimente din cadrul autorității publice
  • SoluÈ›ia propusă – Analiză È™i Raportare Platformă software capabilă să preia din bazele de date ale tuturor aplicaÈ›iilor sistemului integrat informaÈ›ii cu privire la activitățile desfășurate, indicatori cantitativi privind anumite tipuri de operaÈ›iuni realizate È™i să permită realizarea unor rapoarte È™i statistici utilizând datele istorice colectate.
  • SoluÈ›ia informatică PoliÈ›ia Locală asigură evidenÈ›a proceselor verbale de contravenÈ›ie, evidenÈ›a fiÈ™elor de intervenÈ›ie, gestionarea datelor conducătorilor auto È™i cuprinde instrumente de planificare È™i raportare specifice activității PoliÈ›iei Locale.

Termenul de implementare al proiectului este de maxim 12 luni de la data semnării contractului de către ambele părți.

About  

Sunt Ionel Lespuc, jurnalist. Alături de mine, am invitat și continuu să invit să scrie oameni cunoscuți ai Clujului. Uite câteva nume: Kai Brand Jacobsen, norvegiano-canadianul care merge de la Cluj în misiuni de pace, peste tot în lume; Cristi Danileț, judecătorul rebel despre care sunt sigur că ai auzit; Emanuel Ungureanu, vicepreședintele Comisei de Sănătate din Camera Deputaților, mereu în luptă cu neregulile din spitale; Dan Clinci, arhitect, omul din spatele concursurilor de soluții care remodelează Clujul; Mihnea Stoica, analist politic, cadru universitar la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării; Mihai Șerban, om de afaceri de succes și maestru de arte marțiale.