Marea digitalizare. Sistem inteligent pentru managementul parcărilor urbane, în Florești
Floreștiul se digitalizează. Primarul Bogdan Pivariu a anunțat că s-a semnat contractul de implementare pentru implementarea unui sistem informatic integrat de simplificare a interacțiunii cu cetățenii și fluidizare a activităților administrative ale Comunei Florești.
„Scopul acestui proiect este implementarea unui sistem de aplicaÈ›ii informatice performante privind interacÈ›iunea cetățeanului cu instituÈ›ia primăriei, precum È™i scopul de a oferi un mediu de lucru profesionist în compartimentele instituÈ›iei„, a transmis Pivariu.
Proiectul cuprinde următoarele:
- Soluție pentru semnalare incidente – aplicație mobilă Android și iOS
- Smart City P@rking – Sistem inteligent pentru managementul parcărilor urbane, are ca scop gestiunea locurilor de parcare publice și a celor rezidențiale și modalitățile de plată a acestora, prin intermediul unor aplicaţii disponibile atât pentru dispozitive mobile (Android și iOS), cât și ȋn versiune web
- AplicaÈ›ia software InvestiÈ›ii – AchiziÈ›ii este destinată gestionării investiÈ›iilor, achiziÈ›iilor publice È™i a contractelor de achiziÈ›ii. ÃŽn urma implementarii aplicaÈ›iei ofertate, va fi realizată integrarea cu ERP-ul contabil pentru preluarea în aplicaÈ›ie a informaÈ›iilor referitoare la: disponibilului bugetar, a facturilor de la furnizori ÅŸi a plăţilor înregistrate pe contracte
- Aplicația software Asistență Socială permite gestionarea informaţiilor legate de ajutoare sociale, alocaţii de susţinere pentru familia monoparentală, alocaţii familiale complementare, ajutoare de urgenţă, alocaţii de stat pentru copii, stimulente şi indemnizaţii, ajutoare de încălzire. Totodată, aplicaţia permite gestionarea diverselor documente necesare pentru desfăşurarea activităţilor de asistenţă socială, evidenţei referatelor, dispoziţiilor, anchetelor, diverselor state de plată şi situaţii statistice legate de domeniul asistenţei sociale.
- Sistemul informatic Evidență Patrimoniu permite evidența bunurilor din domeniul public și a celor din domeniul privat de interes public, precum și a mișcărilor prin care trec acestea, prin informatizarea fluxurilor informaționale din cadrul serviciilor și compartimentelor implicate în gestiunea patrimoniului. Aplicația asigură un grad ridicat de corelare a datelor gestionate în cadrul Direcției Patrimoniu cu datele gestionate în cadrul altor compartimente din cadrul autorității publice.
- Sistemul informatic Gestionare Contracte permite evidența contractelor prin intermediul cărora sunt valorificate bunurile din domeniul public și cele din domeniul privat de interes pubilic, precum și a actelelor adiționale aferente acestor contracte, prin informatizarea fluxurilor informaționale din cadrul serviciilor și compartimentelor implicate în gestiunea documentelor de valorificare a patrimoniului. Aplicația asigură un grad ridicat de corelare a datelor gestionate în cadrul Direcției Patrimoniu cu datele gestionate în cadrul altor compartimente din cadrul autorității publice
- SoluÈ›ia propusă – Analiză È™i Raportare Platformă software capabilă să preia din bazele de date ale tuturor aplicaÈ›iilor sistemului integrat informaÈ›ii cu privire la activitățile desfășurate, indicatori cantitativi privind anumite tipuri de operaÈ›iuni realizate È™i să permită realizarea unor rapoarte È™i statistici utilizând datele istorice colectate.
- Soluția informatică Poliția Locală asigură evidența proceselor verbale de contravenție, evidența fișelor de intervenție, gestionarea datelor conducătorilor auto și cuprinde instrumente de planificare și raportare specifice activității Poliției Locale.
Termenul de implementare al proiectului este de maxim 12 luni de la data semnării contractului de către ambele părți.