Mămăligă cu brânză vândută la înălțime. Un preparat neobișnuit pentru pasagerii acestei companii aeriene, cu multe curse care pleacă de la Cluj
Una dintre cele mai utilizate companii aeriene de români surprinde pasagerii cu o noutate culinară: „mămăliga cu brânză” la plic. Preparatul poate fi achiziționat la bordul aeronavelor pentru suma de 2,5 euro, fiind o opțiune neobișnuită pentru pasageri, potrivit G4Food.
Este vorba despre compania Wizz Air, care are zboruri de la Cluj spre Viena, Barcelona, Madrid, Bergamo, Abu Dhabi, Paris sau Roma.
Mămăliga la plic, vândută sub denumirea de „cheese polenta” în meniul companiei, este o variantă rapidă și ușor de pregătit a preparatului tradițional românesc.
Conform sursei citate, Wizz Air pare să se bazeze preferințele pasagerilor săi din România și din alte regiuni unde „polenta” este populară. Introducerea acestui produs la bord vine într-un context în care companiile aeriene caută să diversifice ofertele de catering și să creeze experiențe personalizate pentru clienții lor.
La prețul de 2,5 euro, „polenta cheese” la plic se alătură altor produse din catalogul companiei aeriene, cum ar fi sandvișurile, pastele carbonara sau noodle soup, disponibile în timpul zborurilor.