Centura Metropolitană a Clujului a ajuns pe masa CNAIR
Primarul Emil Boc a anunțat astăzi că V8, varianta agreată pentru centura metropolitană, așteaptă aviz de la București, de la CNAIR.
”În privința centurii metropolitane, am avizat varianta de traseu, varianta 8, care a fost comunicată și Direcției de Drumuri și Poduri Cluj – filială a CNAIR, de unde am primit acceptul. Acum varianta a ajuns la București și așteptăm de la CNAIR să primim și acordul ofical al comisiei tehnice. Cu alte cuvinte suntem în grafic cu acest proiect. Nu cred că schimbarea conducerii CNAIR să ne afecteze în vreun fel, sunt convins că noua conducere va continua demersurile prevăzute de lege. Știți bine, noi doar facem în locul guvernului aceste lucruri, dar ele trebuie să fie avizate de către Ministerul Transporturilor, prin compania de profil”, a subliniat Boc.
O sursă din CNAIR a declarat, pentru Media9, că instituția nu este foarte încântată cu numărul mare de ieșiri de pe drumul expres, 19 la număr. „Scopul nostru este să fluidizăm traficul, iar dacă sunt atâtea ieșiri, este posibil ca traficul să devină mai aglomerat”, a spus sursa.
Reamintim că Primăria Cluj-Napoca a anunțat în luna iunie demararea lucrărilor tehnice pentru întocmirea studiilor topografice și geotehnice în cadrul proiectulu“ÎNTOCMIRE STUDIU DE FEZABILITATE, PUZ SI DTAC PENTRU PROIECTUL DRUM TRANSREGIO FELEAC TR35”, Etapa I – Centura Metropolitană și Etapa II – Drumuri de legătură.
Primăria Cluj-Napoca a dat ordinul de începere pentru întocmire SF, PUZ și DTAC pentru proiectul ”Drum Transregio Feleac TR35” în toamna anului trecut (octombrie 2018), iar anul acesta (în luna martie) s-a predat documentația ”Studiul alternativ de traseu”, care cuprinde un număr de 8 variante de traseu studiate. La recomandarea specialiștilor, Primăria a optat pentru varianta 8 de traseu.