Absolvenții de la Universitatea de Artă și Design din Cluj-Napoca își lansează colecțiile capsulă la „UADFASHIONSHOW empowered by UniCredit Bank 2023″, ce are loc la Iulius Mall Cluj (A)
Absolvenții de la Licență și Masterat ai departamentului Modă — Design vestimentar din cadrul Universității de Artă și Design din Cluj-Napoca își lansează, sâmbătă, 1 iulie, colecțiile de Diplome și Disertații. Evenimentul va avea loc în fața profesorilor, dar și a unor reprezentanți cheie din industria modei, a industriilor creative și a publicului care-l susține constant. Astfel, de la ora 19.30, în parcarea internivel transformată, pentru o seară, într-un spațiu multimedia, de la Iulius Mall, vor avea loc show-uri de modă în cadrul cărora vor fi prezentate 29 colecții capsulă create de absolvenți. Intrarea la eveniment se face doar pe bază de invitație și necesită o confirmare în avans.
Absolvenții Departamentului Modă-design vestimentar, din cadrul Universității de Artă și Design din Cluj-Napoca își dau întâlnire sâmbătă, 1 iulie în parcarea internivel de la Iulius Mall Cluj, unde pun în scenă o prezentare de modă ce include 29 colecții capsulă (20 de la Licență și 9 de la Masterat). Cele 76 de look-uri pun accentul pe versatilitate, volumetrie, palete cromatice variate, dar și pe elemente tradiționale, imprimări digitale pe materiale inovatoare și sunt inspirate fie din folclorul românesc, fie din diverse teme culturale. Elementul central al evenimentului este sustenabilitatea, atât în ceea ce privește crearea ținutelor pentru care au fost folosite materiale deadstock și bucăți upcycled, cât și pentru conceperea show-ului, care va pune și el accent pe reciclare, fiind un manifest subversiv într-un „topos” al consumerismului.
Defilările pe ineditul catwalk vor fi precedate de momentul Red Carpet și de pozele oficiale, iar povestea vizuală UADFASHIONIMAGERY a fost realizată special pentru eveniment.
UADFASHIONSHOW de la Cluj-Napoca este noua formulă a ceea ce până în 2019 se numea Gala UAD Fashion Design, care prin longevitatea și consistența evenimentului a avut un impact important asupra a ceea ce înseamnă industria modei românești.
Prin susținerea acestei acțiuni, Iulius Mall Cluj își continuă direcția de implicare pe zona educațională și amplifică oportunitățile de colaborare dintre mediul universitar și cel de business.