46 x metrou, 42 x centură, 494 x Boc. Aici suntem
Dragă cititorule, azi e unul dintre acele momente în care eu trebuie să îți mulțumesc. Umil și din suflet. Cu respectul pe care îl arăți celui mai înțelept, cu emoția pe care o ai față de cel drag, cu satisfacția celui care are un partener de drum de nădejde. Momentul de care zic este acesta: Media9 împlinește trei ani.
Sunt aproape 1.100 de zile în care ai aflat de pe Media9 cele mai valoroase informații despre dezvoltarea Clujului și a zonei metropolitane. Ce s-a promis, ce s-a împlinit, care sunt perspectivele. Nu te las în ceață, îți ofer și câteva cifre. Ai citit pe Media9, în acești trei ani:
- 46 de articole despre proiectul metroului Clujului
- 42 de articole despre proiectul centurii metropolitane
- 494 de articole care îl implică pe primarul Clujului, Emil Boc
- 110 articole despre Compania de transport public
Să nu te superi, pe cele despre urbanism nu am reușit să le număr. Sunt foarte multe. De la mine ai știut ce și unde se construiește, chiar dacă o parte dintre proiecte sunt încă pe planșe.
Să îți spun și cum stă treaba cu cititorii. Uite:
1.106.704
vizitatori unici a avut Media9 în acești trei ani. Puteam umple Cluj Arena de vreo 37 de ori. 🙂
Suntem și tu, și eu printre acești unici. Și mulți alții, care au accesat site-ul nu doar din România, ci și din Statele Unite, Marea Britanie sau Australia, ca să dau doar câteva exemple. Google Analytics mi-a oferit toate aceste informații.
Și știi ce mi-a mai spus Google? Că am publicul cel mai activ, cel mai căutat de adverteseri: tronsonul de vârstă 25-34 este pe primul loc, cu 28,80%, apoi 35-44, cu 27,84%, iar pe locul al treilea vine intervalul 45-54, cu 17,56%. Conform datelor demografice, cei mai mulți dintre cititorii Media9 au educație peste medie, sunt interesați de real estate, călătorii, educație și auto.
Media9 este, probabil, cel mai quality produs media online al Clujului. Iezistă o explicație, cum ar spune Leana: nu ne-au interesat nicio clipă accidentele, crimele, violurile, can-can-urile. Am știut să facem diferența între off și on the record. Ne-am asumat să avem un public mai restrâns decât website-urile generaliste, dar un public de super-calitate.
Am pornit la drum cu Răzvan Pojar (mulțumesc din suflet, Răzvan) și cu editorialistul Mihai Șerban, omul după care îmi potrivesc ceasul. Apoi ni s-au alăturat Sorin Tolan și Diana Moldovan, iar ultimii sosiți sunt Tudor Știrbu și un alt editorialist, Mihai Curteanu. Sporadic au mai scris articole arhitecții Șerban Țigănaș și Dan Clinci, niște profesioniști admirabili. Cu mine, nouă. De la Media9. 🙂 Le mulțumesc și lor, și clienților noștri de publicitate, fără de care povestea aceasta rămânea nespusă.
Mă înclin cu recunoștință,
Ionel Lespuc
redactor-șef Media9
ionel@media9.ro