WeBuild ar putea să finalizeze anul acesta secțiunea 5 Pitești – Sibiu

Autor  admin   în       1 saptãmânã în urmã     467 Vizualizări.  

Exemplu bun de mobilizare pe secțiunea 5 a Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, anunță miercuri secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu. Potrivit lui, WeBuild a mobilizat peste 1.000 de mncitori pe acest șantier, unde lucrările ar putea fi finalizate anul acesta, mai devreme față de termenul din contract.

Potrivit lui Scrioșteanu, pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟱: 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗔𝟭, antreprenorul execută lucrări pe întregul amplasament al lotului, atât la corpul autostrăzii, cât și la toate structurile aferente, după cum urmează:

– Continuă așternerea stratului de bază de asfalt AB31.5 (87%) și a stratului de legătură BAD 22.4 (18,5%);
– Continuă lucrările de umpluturi din pământ, fiind realizați 3,9 milioane mc;
– Continuă lucrările de realizare a stratului de balast stabilizat cu ciment;
– Continuă execuția drenajului longitudinal;
– Continuă execuția fundațiilor pentru stâlpii de iluminat;
– Continuă lucrările de execuție a sistemului ITS;
– Au început lucrările de betonare a rigolei mediane;
– Au început lucrările de montare a stâlpilor necesari pentru panourile fonoabsorbante;

– Continuă montarea tablierelor metalice aferente podului peste râul Argeș (km 92+814), pentru care au fost aprovizionate 4428 tone și s-au montat deja 3808 tone, dar și pentru podul peste râul Argeș de la km 103+666, pentru care au fost montate 1187 tone;
– Se află în curs de finalizare montarea tablierului metalic aferent podului peste râul Argeș de la km 95+927, fiind montate 2628 tone din 2723 tone;
– Au fost finalizate lucrările de montare a predalelor și de cimentare a plăcii suprabetonate aferente podului peste râul Argeș de la km 99+398;
– Continuă lucrările aferente pasajului peste calea ferată de la km 104+484, fiind finalizată montarea liselor prefabricate, consolelor de susținere pentru stâlpii de iluminat și sfertul de con aferent culeei 2;
– Pentru podul peste râul Valsan de la km 109+383 se află în curs de finalizare montarea grinzilor prefabricate, predalelor și plăcii suprabetonate și a început montarea liselor prefabricate;
– A fost finalizată montarea liselor prefabricate aferente podului peste râul Argeș de la km 110+565;
– Au fost finalizate lucrările de betonare a grinzii parapet și de montare a consolelor de susținere pentru stâlpii de iluminat pentru podul peste zona mlăștinoasă (km 111+780) și a început montarea stâlpilor pentru parapetele metalic;
-Au început lucrările de betonare a grinzii parapet aferent viaductului pentru evitarea zonei de siguranță a căii ferate și zonei digului lacului Budeasa (km 115+240);
– Continuă lucrările la spațiile pentru CIC, de servicii și parcare de scurtă durată.

Acest lot cuprinde și realizarea a 3 noduri rutiere principale, după cum urmează:

𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀
– continuă lucrările de terasamente, de realizare a stratului de formă și a stratului inferior de fundație din balast;
– s-a finalizat execuția fundației și betonarea elevațiilor aferente podețului casetat (km 0+040, bretea 1)
– s-a finalizat execuția fundațiilor aferente podului peste Valea Bușaga

About  

Sunt Ionel Lespuc, jurnalist. Alături de mine, am invitat și continuu să invit să scrie oameni cunoscuți ai Clujului. Uite câteva nume: Kai Brand Jacobsen, norvegiano-canadianul care merge de la Cluj în misiuni de pace, peste tot în lume; Cristi Danileț, judecătorul rebel despre care sunt sigur că ai auzit; Emanuel Ungureanu, vicepreședintele Comisei de Sănătate din Camera Deputaților, mereu în luptă cu neregulile din spitale; Dan Clinci, arhitect, omul din spatele concursurilor de soluții care remodelează Clujul; Mihnea Stoica, analist politic, cadru universitar la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării; Mihai Șerban, om de afaceri de succes și maestru de arte marțiale.