Vrei să scapi de plata comisioanelor la retragerea de numerar de la bancomatul Băncii Transilvania? Ce trebuie să faci

Pentru a reuși să scapi de plata comisioanelor la retragerea de numerar cu cardul de Banca Transilvania de la bancomatul aceleiași bănci e suficient să optezi pentru unul dintre pachetele de cont curent puse la dispoziție de către bancă.
Banca Transilvania avea, la finalul lunii februarie 2025, 4,4 milioane de clienți cu cel puțin un card de debit sau de credit și 2,8 milioane de clienți cu abonament de cont curent activ.
Beneficiile și produsele inclusele în abonamentele de cont curent sunt diverse și pot varia în funcție de tipul de abonament ales de client, potrivit economica.net.
Toate beneficiile, cumulate, pe care Banca Transilvania le oferă sunt următoarele: deschidere / administrare / închidere cont curent lei / valută, emitere / administrare card de debit, Încasări interbancare fără comision, acces la aplicația BT Pay, asigurare de călătorie (doar la anumite abonamente), asigurare de accident (doar la anumite abonamente), acces în business lounge-urile din aeroporturile din București și Cluj-Napoca (doar la anumite abonamente) și prioritate în Call Center (doar la anumite abonamente)
La finalul lunii februarie 2025, Banca Transilvania avea aproximativ 400.000 de clienți persoane fizice care dețin doar cont curent în lei și card de debit atașat fără alte produse/ servicii. Aceștia sunt pasibili de comisioane la bancomatele băncii sau ale altor bănci (mai puțin cardurile Visa). Potrivit unui calcul simplu, numărul clienților care au carduri de credit sau cobranded este de 1,2 milioane. Aceste tipuri de carduri sunt supuse unor taxe și comisioane specifice și sunt percepute de toate băncile. Respectarea perioadei de grație și achitarea împrumutului într-o singură tranșă reduc costurile adiacente.