Unde sunt amplasate stațiile de încărcare pentru autobuzele electrice. Ce redevență îi plătește CTP Primăriei

Proiect de hotărâre privind concesionarea către Compania de Transport Public (CTP) a stațiilor de încărcare pentru autobuzele electrice, pe ordinea de zi de joi. Consilierii locali clujeni sunt chemați să aprobe concesiunea și valoarea redevenței: 1.028,86 lei/an, ceea ce reprezintă 0,03% din valoarea totală a acestor stații.
14
stații de încărcare au fost instalate la capetele liniilor de autobuze din Grigorescu, Mărăști și Gheorgheni, iar cele mai multe sunt cu încărcare lentă.
Toate aceste stații au fost instalate anul trecut și recepționate de Primărie în iunie, octombrie și noiembrie 2018.
Municipalitatea intenționează să suplimenteze numărul de stații: la capătul de linie din cartierul Grigorescu ar urma să se adăuge alte 18 (15 de încărcare lentă, trei de încărcare rapidă), cu o investiție totală de 3,8 milioane de lei, pe strada Aurel Vlaicu ar urma să fie instalate șase noi stații (cinci de încărcare lentă, una de încărcare rapidă), cu o investiție de circa 1,3 milioane de lei, iar pe strada Alexandru Vaida Voievod vor fi instalate zece noi stații de încărcare, la prețul total de 2,6 milioane de lei.
Primăria Cluj are un acord-cadru cu societatea IAC Management SRL, din București, pentru instalarea acestor stații. IAC Management este societatea care importă vehiculele poloneze Solaris și, așa cum se știe, autobuzele electrice care circulă la Cluj poartă acest brand.