Un nou târg de iarnă al Clujului: din noiembrie în februarie, 15 căsuțe, scenă și un patinoar de 600 mp
Consilierii locali vor discuta în ședința de miercuri, 12 iulie, studiul de fundamentare necesar edificării viitorului „Târg de iarnă” de pe platoul Sălii Sporturilor și concesionarea serviciilor de organizare a acestui eveniment.
Conform documentației, „Târgul de iarnă” de aici va avea cel puțin 15 căsuțe iluminate și decorate specific sărbătorilor de iarnă, în care vor fi comercializate produse alimentare (5 căsuțe) și nealimentare (10 căsuțe).
Va fi ridicată o scenă cu o suprafață de 6/4 metri, dotată cu lumini și sunet, unde vor avea loc concerte și spectacole pe toată durata desfășurării târgului. Totodată, va fi realizată cel puțin o poartă de intrare iluminată și decorată specific sărbătorilor de iarnă și amenajat un patinoar cu o suprafață de 600 de metri pătrați.
Durata concesiunii, conform documentației tehnice, va fi de 5 ani, fără posbilitatea de prelungire.
Astfel: „Târgul de iarnă” 2023 va dura 77 de zile, cel din 2024 – 79 de zile, cel din 2025 – 80 de zile, iar cele din 2026 și 2027 – 81, respectiv 82 de zile.
Valoarea minimă a redevenței a fost stabilită la 0,55 lei/mp/zi. Ofertantul care va licita sub această sumă va fi descalificat.
Primăria Cluj-Napoca va preda ofertantului câștigător, prin proces-verbal de predare-primire, amplasamentul pentru realizarea evenimentului. La rândul său, după încetarea contractului de concesiune, ofertantul câștigător va preda amplasamentul liber de sarcini.