Supărare la Primărie în legătură cu sensul giratoriu de pe Frunzișului. “De povești suntem sătui”

Autor  Ionel Lespuc   în       2 years în urmã     12282 Vizualizări.  

Viceprimarul Dan Tarcea a comentat astăzi situația sensului giratoriu de pe strada Frunzișului, realizat de către compania privată Studium Green s.r.l. Din păcate, lucrările nu sunt finalizate, iar șoferii pierd zeci de minute în trafic de o parte și de alta a șantierului.

“Această lucrare este – așa cum se știe – privată, iar constructorul a avansat de-a lungul timpului mai multe termene, pe care nu le-a respectat. Ar fi trebuit să aibă un ritm de lucru mai mare. Aș vrea să știu și eu când va fi gata, nu mai cred în termenele avansate de investitor”, a spus Tarcea, la Napoca Live.

Până la finalizarea sensului giratoriu, blocurile din jurul său nu vor fi recepționate de către Primărie. Asta înseamnă că proprietarii nu vor putea intra legal în posesia apartamentelor, prin întabulare. Viceprimarul i-a îndemnat pe cetățenii nemulțumiți să dea în judecată Studium Green, constructorul ansamblului Wings.

“Noi nu avem pârghii să presăm investitorul decât prin amânarea recepția apartamentelor. Știu că sunt afectați oamenii care și-au cumpărat apartamentele acolo, dar ei pot să meargă mai departe în instanță și să pună presiune pe dezvoltator. Este o situație ingrată”, a afirmat Dan Tarcea.

Tarcea a încercat să își amintească ultimul termen asumat de Studium Green: “Cred că iunie este ultimul termen, nu mai știu, că au zis că vor termina în octombrie (2021 n.r.), apoi în decembrie, apoi au dat un termen de 45 de zile, apoi martie. De povești suntem sătui. Ei sunt încă acoperiți de autorizația de construire”.

Costurile noului sens giratoriu se ridică la circa 2 milioane de euro. Sensul giratoriu a fost mutat în afara carosabilului actual, iar strada se lărgește; s-a intervenit și asupra pantelor străzii, care au devenit mai line.

A fost amenajat și un pasaj pietonal subteran, care va face conexiunea între zonele din interiorul, respectiv exteriorul curbei, evitându-se astfel posibilele accidente la traversarea străzii.

Studium Greenturnat 212 piloți forați și a excavat 100.000 de tone de umplutură, pentru a realiza această investiție, pe care și-a asumat-o în planul urbanistic zonal.

 

About