Start-up-ul clujean care permite investiţii în tineri fotbalişti vizează venituri de un milion de euro în 2025
Nordensa, un start-up de sports tech din Cluj-Napoca, a dezvoltat o platformă prin care fanii pot investi în tinere talente din fotbal. Cu un număr de peste 7.000 de utilizatori înregistrați, dintre care 5% au realizat deja investiții, Nordensa își propune să atingă primul milion de euro în venituri în 2025 și să lanseze primul show TV interactiv de scouting din lume, unde fanii pot vota jucătorii promițători.
Pentru a susține aceste obiective ambițioase, Nordensa a deschis o nouă rundă de finanțare, prin care vizează să atragă între 600.000 și 1,8 milioane de euro. O parte din această sumă, 600.000 de euro, va fi disponibilă prin platforma de crowdfunding Seedblink, fiind pentru prima dată când investitorii obișnuiți pot contribui la creșterea Nordensa. Investiția minimă este de 890 de euro, valoarea unui „share” în companie.
Fondatorul Nordensa, Adrian Docea, a explicat că finanțarea va fi utilizată pentru dezvoltarea de noi funcționalități și pentru campanii de marketing destinate atragerii unui număr mai mare de utilizatori. „Deocamdată am obținut investiții de 1,65 milioane de euro de la investitori precum Vertical Seven Group, Cabrio Investment, DMA Development și alții. Acum deschidem runda pentru toți fanii care vor să fie parte din povestea Nordensa,” a declarat Docea.
Platforma Nordensa include funcționalități unice, cum ar fi un program de recomandări prin care utilizatorii primesc un „share” gratuit dacă își invită prietenii să investească. De asemenea, platforma pregătește introducerea unui sistem de abonamente și dezvoltarea unui canal de comunicare directă cu tinerii jucători.
Nordensa intenționează, de asemenea, să extindă tipurile de investiții disponibile, permițând utilizatorilor să investească nu doar în fotbaliști, ci și în academii de fotbal. Modelul actual de business se bazează pe un comision de 10% din tranzacțiile realizate pe platformă.