Simplu și eficient: completarea cererilor, depunerea documentelor și plata taxelor se pot face electronic, din orice locație
Consiliul Județean Cluj anunță că cetățenii au posibilitatea de a depune și obține, în format online, prin intermediul platformei digitale „Ghișeul Unic”, un nou tip de document, respectiv cererea privind exercitarea dreptului de preemțiune.
Potrivit reprezentanților CJ Cluj, a mai fost operaționalizată și o altă funcție, respectiv cea de calculator taxe necesare pentru eliberarea documentelor de urbanism.
DECLARAȚIE:
„Continuăm procesul de digitalizare a administrației județene, în momentul de față fiind disponibile opt facilități digitale noi și optimizate, în beneficiul direct al cetățenilor. Practic, completarea cererilor, depunerea documentelor și plata taxelor se vor face electronic, din orice locație. Foarte simplu și eficient”.
Alin Tișe, președintele CJ Cluj
Cele două facilități se adaugă celor deja puse la dispoziția clujenilor, prin care aceștia pot depune și obține online certificate de urbanism și autorizații de construcție, pot fi notificați cu privire la o anumită zonă de interes vizată, din județul Cluj și totodată pot depune și obține, în format electronic, documente precum: comunicări de începere și finalizare a lucrărilor, certificate de edificare și atestare și avize de oportunitate.
Aplicația Ghișeul Unic (https://public.cluj.archi/) a fost creată în cadrul proiectului cu finanțare europeană Județul Cluj – „Smart Territory”, implementat de Consiliul Județean Cluj și care vizează digitalizarea instituției și îmbunătățirea serviciilor pe care aceasta le oferă.