”Show me the money”. BTarena, cifre spectaculoase
Consilierii locali au aprobat joi o rectificare bugetară pentru Sala Polivalentă SA, al cărei acționar majoritar este CL. Polivalenta, rebotezată din octombrie BTarena, a prezentat cifre spectaculoase. Pentru prima dată de la înființare, acum exact patru ani, instituția este pe profit.
La acest punct, în Sala de sticlă a Primăriei a fost liniște. Opozanții administrației de la BTarena nu au avut nicio poziție. ‘’ Bag și eu bățul prin gard. Acum nu mai întreabă nimeni de ce Sala Polivalentă are profit? Este pe plus, a urmat planul stabilit la lansare, în 2014, iar conducerea de acolo merită felicitări’’, a spus Boc.
La ședință a luat parte și directorul general al Sălii Polivalente, Ionuț Rusu. ‘’Rectificarea bugetară cu care ne-am prezentat la ședința de Consiliu Local se referă la depășirea unor indicatori aprobați la începutul anului. Indicatorul principal pe care l-am depășit ține de venituri. Având în vedere politica de prețuri aprobată la începutul anului și menținerea gradului de ocupație la peste 90%, s-a ajuns la depășirea profitului estimat de la 273.000 la 819.000 lei, adică o creștere de 300%. Veniturile totale sunt de 4,55 milioane de lei. Odată cu creșterea veniturilor au crescut și cheltuielile, de la 3,3 la 3,7 milioane’’, a spus Rusu.
Anul acesta, Sala Polivalentă a găzduit meciuri de FedCup și de Cupa Davis, competiții internaționale de tenis de masă și arte marțiale, partide internaționale de handbal și baschet. În luna octombrie, conducerea sălii a luat decizia strategică de a-și schimba denumirea, în BTarena, în urma unui parteneriat semnat cu Banca Transilvania. Tot atunci și-a lansat și noul website, BTarena.info.
‘’Suntem prima structură sportivă de stat care semnează un astfel de parteneriat cu un privat, iar toată lumea are de câștigat. Avem și un website nou, modern, unde am decis să venim în sprijinul turiștilor care ne calcă pragul. Clujul beneficiază de pe urma evenimentelor de la BTarena, așa că ne-a venit ideea ca pe noul website să promovăm anumite servicii pe care orașul le oferă acestor turiști. Pe BTarena,info, ei pot identifica foarte ușor unde se pot caza, unde poate lua masa sau unde pot bea o cafea. Vrem să ajutăm Clujul să câștige pe verticală de pe urma manifestărilor din BTarena’’, a subliniat Rusu.