Proiectele de infrastructură ale Clujului care încep în 2025: poduri noi, culoar rutier pe lângă calea ferată

Autor  Ionel Lespuc   în       6 ore în urmã     465 Vizualizări.  

Municipiul Cluj-Napoca va demara în 2025 o serie de investiții în infrastructură și mobilitate urbană, pentru care sunt deja alocate fonduri în bugetul local.

Proiectele vizează atât modernizarea unor artere esențiale din oraș, cât și construcția de noi pasaje și poduri menite să fluidizeze traficul.

Lista proiectelor cu finanțare rezervată include:

• Culoar de mobilitate Pod Oașului – străzile Răsăritului – Câmpul Pâinii – Pod Ira – Un proiect destinat îmbunătățirii fluxului de transport în această zonă.

• Pasaj rutier la intersecția Bulevardului Muncii cu strada Oașului – O investiție care va reduce blocajele dintr-o zonă intens circulată.

• Podul Atelierului peste Pârâul Nădaș – O nouă legătură rutieră peste pârâul Nădaș, menită să descongestioneze traficul.

• Podul Nemților – Un alt proiect de infrastructură pentru îmbunătățirea conectivității în oraș.

• Reparație podul Elisabeta – Lucrări necesare pentru reabilitarea podului existent.

• Decoperetarea Canalului Morii între Piața Mihai Viteazu și zona centrală – Un proiect de regenerare urbană care ar putea readuce în prim-plan un element de patrimoniu natural al orașului.

 

About  

Sunt Ionel Lespuc, jurnalist. Alături de mine, am invitat și continuu să invit să scrie oameni cunoscuți ai Clujului. Uite câteva nume: Kai Brand Jacobsen, norvegiano-canadianul care merge de la Cluj în misiuni de pace, peste tot în lume; Cristi Danileț, judecătorul rebel despre care sunt sigur că ai auzit; Emanuel Ungureanu, vicepreședintele Comisei de Sănătate din Camera Deputaților, mereu în luptă cu neregulile din spitale; Dan Clinci, arhitect, omul din spatele concursurilor de soluții care remodelează Clujul; Mihnea Stoica, analist politic, cadru universitar la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării; Mihai Șerban, om de afaceri de succes și maestru de arte marțiale.