Programări telefonice pentru acordarea abonamentelor gratuite CTP destinate pensionarilor
Compania de Transport Public (CTP) Cluj anunță că, de luni, 18 mai, va începe acordarea abonamentelor gratuite pentru pensionari. Emiterea cardurilor va fi efectuată în baza unor programări telefonice. Numărul de telefon care trebuie apelat este 0745585165 , luni-vineri, între orele 06:30 – 20:00.
Ghișeele pentru emiterea cardurilor:
Tipuri de abonamente și modalitățile de acordare ale acestora
-
- Abonamentul valabil pe toate liniile se acordă pentru:
a) persoanele vârstnice definite conform art. 1 alin (4) din Legea nr. 17/2000 și pensionarii ale căror venituri înregistrate pe cuponul de pensie la rubrica „Total drepturi” sunt de până la 2150 lei;
b) persoanele vârstnice definite conform art. 1 alin (4) din Legea nr. 17/2000 care au împlinit vârsta de 70 ani, indiferent de cuantumul pensiei;
c) cetățenii de onoare ai municipiului Cluj-Napoca.
-
- Abonamentul valabil pe o singură linie se acordă pentru:
persoanele vârstnice definite conform art. 1 alin (4) din Legea nr. 17/2000 și pensionarii ale căror venituri înregistrate pe cuponul de pensie la rubrica „Total drepturi” sunt cuprinse intre 2151 lei și 2400 lei
Acordarea facilitaților la transportul public în comun se acordă la cerere.
Documentele necesare
- Buletin/Carte de identitate în original și copie (se reține la ghișeu copia);
- Cupon de pensie din luna anterioară solicitării în original și o copie (se reține la birou una dintre ele); Decizia de pensionare în copie, pentru persoanele care sunt la primul abonament de pensionar;
- Cardul de transport emis anterior (petru beneficiarii care nu sunt la prima solicitare de emitere a unui card de călătorie);
- Persoanele care nu au mai avut card vor completa “Cerere emitere card” pusă la dispoziție la centrul de eliberare legitimații de călătorie – se predă la ghișeu. Primul card emis nu se plătește;
- Persoanele care au avut card, dar s-a pierdut/furat/deteriorat, achită contravaloarea pentru emiterea unui card nou și completeaza “Cerere Card Pierdut/Furat/Deteriorat”- se predă la ghiseu.
Utilizarea cardului de călătorie contactless:
Cardul se validează la fiecare calatorie, astfel: se apropie cardul de zona marcată cu cercuri concentrice pe carcasa neagră a validatorului. Se menține cardul nemișcat circa două secunde, până la confirmarea validării pe fundal verde. Abonamentul pe linii este valabil și pe altă linie decât cea din abonament, dar numai pe traseul comun. Trebuie apăsat butonul „TRONSON COMUN” înainte de a apropia cardul pentru validare. Validarea pe tronson comun se face pe răspunderea călătorului.
În cazul pierderii/ furtului/ deteriorării cardului, acesta va fi blocat la cererea posesorului, iar titlurile de călătorie vor putea fi transferate pe un nou card (costul cardului nou emis va fi suportat de deținator).
Cardul (suportul de plastic) poate fi folosit circa 3 ani de la data emiterii, perioadă în care nu va trebui emis un nou card. Noile abonamente se vor înregistra pe cardul existent.