Primăria îl ignoră pe Sile Pușcaș și licitează proiectul din zona Platinia
Cu tot scandalul creat de către dezvoltatorul Sile Pușcaș, care a cerut revocarea donației străzii din fața Platinia către Primărie, proiectul de extindere a străzilor din zonă merge înainte. Municipalitatea a scos la licitație proiectarea și execuția acestor lucrări.
27,8
milioane de lei este valoarea estimată a contractului.
„Ne-a dat în judecată, dar proiectul merge înainte”, a spus primarul Emil Boc, săptămâna trecută.
Planul prevede lărgirea Căii Mănăștur și a Căii Moților la cinci benzi auto, pe anumite segmente; vor apărea piste de biciclete și arbori pe marginea drumului. De asemenea, strada Mărginașă va avea trei benzi înainte de intersecție; din păcate, Primăria a renunțat să lărgească această arteră până în Zorilor, așa cum anunțase inițial. Strada Mărginașă ar urma să ajungă la 9,7 metri lățime (benzi auto de 2,9 metri), cu o deschidere de peste 12 metri înainte de intersecție.
Proiectul închipuie o stradă a Oțetului largă, cu un pod peste Canalul Morii și joncțiune cu strada Uzinei Electrice. Un bulevard de-a dreptul, de la Calea Mănăștur la Podul Garibaldi. Odată cu apariția acestei intersecții, vom avea bandă bus din Mărăști până în Mănăștur. Calea Mănăștur este complet regândită: trotuarele se îngustează, apar două piste de biciclete, două benzi pentru mijloace de transport în comun și rămâne doar câte o bandă pe sens pentru automobile.
Străzile Oțetului și Uzinei Electrice vor avea 21 de metri lățime, cu trotuare de cel puțin 1,9 metri, cu piste de biciclete de 2 metri lățime, cu benzi auto de 2,9, respectiv 3 metri.