OMV Petrom Marketing a câștigat licitația pentru concesionarea a 12 spații de servicii pe autostrăzile din România, inclusiv pe secțiunea Câmpia Turzii – Gilău (A3)

Autor  admin   în       1 lunã în urmã     626 Vizualizări.  

OMV Petrom Marketing a fost câștigătorul licitației organizate de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) pentru concesionarea a 12 spații de servicii de-a lungul unor importante autostrăzi și drumuri expres din România. Printre acestea se numără și secțiunea Câmpia Turzii – Gilău (A3), care deservește direct zona metropolitană a Clujului, precum și secțiunea Gilău – Borș (A3), care face parte din coridorul de transport european ce leagă România de Ungaria.

Pe secțiunea Câmpia Turzii – Gilău (A3), spațiile de servicii vor fi amplasate în zona nodului rutier Turda, atât pe partea stângă, cât și pe partea dreaptă. Acestea vor oferi șoferilor și călătorilor o gamă completă de facilități, inclusiv parcări, toalete publice (cu posibilitatea de a folosi dușuri), stații de distribuție a carburanților, spații comerciale, snack bar-uri și stații de reîncărcare pentru vehicule electrice, atât ușoare, cât și grele.

Pe secțiunea Gilău – Borș (A3), spațiile de servicii vor fi situate în zona localității Biharia, în județul Bihor, pe ambele părți ale autostrăzii. În plus, în această zonă va fi amenajată și o parcare securizată, pe partea stângă, care va adăuga un plus de confort și siguranță pentru șoferii care parchează pentru o perioadă mai lungă.

Proiectul de concesionare a acestor spații de servicii face parte dintr-un efort mai larg de modernizare și dezvoltare a infrastructurii rutiere din România. Prin acest demers, CNAIR urmărește să îmbunătățească experiența utilizatorilor de autostrăzi, oferind servicii de calitate și facilități moderne. OMV Petrom Marketing va avea responsabilitatea de a asigura funcționarea acestor spații conform standardelor europene.

Pentru zona Clujului, aceste investiții reprezintă o veste bună, deoarece vor contribui la dezvoltarea infrastructurii locale și la creșterea atractivității regiunii ca punct de tranzit și destinație turistică. Rămâne însă întrebarea de ce. De ce nu s-au prevăzut astfel de spații între Gilău și Turda de la început; tronsonul a fost dat în folosință în decembrie 2009, acum 15 ani.

 

About