OMV Petrom Marketing a câștigat licitaÈ›ia pentru concesionarea a 12 spaÈ›ii de servicii pe autostrăzile din România, inclusiv pe secÈ›iunea Câmpia Turzii – Gilău (A3)
OMV Petrom Marketing a fost câștigătorul licitaÈ›iei organizate de Compania NaÈ›ională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) pentru concesionarea a 12 spaÈ›ii de servicii de-a lungul unor importante autostrăzi È™i drumuri expres din România. Printre acestea se numără È™i secÈ›iunea Câmpia Turzii – Gilău (A3), care deserveÈ™te direct zona metropolitană a Clujului, precum È™i secÈ›iunea Gilău – BorÈ™ (A3), care face parte din coridorul de transport european ce leagă România de Ungaria.
Pe secÈ›iunea Câmpia Turzii – Gilău (A3), spaÈ›iile de servicii vor fi amplasate în zona nodului rutier Turda, atât pe partea stângă, cât È™i pe partea dreaptă. Acestea vor oferi È™oferilor È™i călătorilor o gamă completă de facilități, inclusiv parcări, toalete publice (cu posibilitatea de a folosi duÈ™uri), staÈ›ii de distribuÈ›ie a carburanÈ›ilor, spaÈ›ii comerciale, snack bar-uri È™i staÈ›ii de reîncărcare pentru vehicule electrice, atât uÈ™oare, cât È™i grele.
Pe secÈ›iunea Gilău – BorÈ™ (A3), spaÈ›iile de servicii vor fi situate în zona localității Biharia, în judeÈ›ul Bihor, pe ambele părÈ›i ale autostrăzii. ÃŽn plus, în această zonă va fi amenajată È™i o parcare securizată, pe partea stângă, care va adăuga un plus de confort È™i siguranță pentru È™oferii care parchează pentru o perioadă mai lungă.
Proiectul de concesionare a acestor spații de servicii face parte dintr-un efort mai larg de modernizare și dezvoltare a infrastructurii rutiere din România. Prin acest demers, CNAIR urmărește să îmbunătățească experiența utilizatorilor de autostrăzi, oferind servicii de calitate și facilități moderne. OMV Petrom Marketing va avea responsabilitatea de a asigura funcționarea acestor spații conform standardelor europene.
Pentru zona Clujului, aceste investiții reprezintă o veste bună, deoarece vor contribui la dezvoltarea infrastructurii locale și la creșterea atractivității regiunii ca punct de tranzit și destinație turistică. Rămâne însă întrebarea de ce. De ce nu s-au prevăzut astfel de spații între Gilău și Turda de la început; tronsonul a fost dat în folosință în decembrie 2009, acum 15 ani.











