O cunoscută agenție de turism din România și-a cerut falimentul, după 25 de ani de activitate. Agenția are filială și în Cluj

Autor  admin   în       1 year în urmã     2276 Vizualizări.  

O cunoscută agenție de turism din România și-a cerut recent falimentul, primul termen de judecată fiind stabilit pentru data de 26 iulie. Este vorba de agenția Kusadasi care organizează excursii spre Antalya (Turcia) și Hurghada (Egipt). Agenția are o filială și în Cluj-Napoca, pe Bulevardul 21 Decembrie 1989. 

Potrivit adevarul.ro, cererea de insolvență/faliment a fost depusă la Tribunalul București în 14 iulie, primul termen de judecată fiind stabilit pentru data de 26 iulie.

Oferta de până acum a agenției de turism Kusadasi cuprindea vacanțe cu zboruri charter spre Turcia, Egipt și Tunisia, cu plecări din Iași, Cluj, București, Baia Mare, Sibiu, Timișoara sau Târgu Mureș.

Conform sursei citate, Kusadasi SRL este una dintre cele mai mari și mai vechi agenții de turism din România. A fost înființată în 1998 și, dacă la început se concentra pe destinația Kusadasi și alte locații din Turcia, de-a lungul anilor portofoliul a fost extins permanent, agenția devenind unul dintre cei mai importanți tour-operatori pe Turcia, Egipt și, mai nou, pe Tunisia.

Ce trebuie să știți înainte de a cumpăra biletele de vacanță

1. Verificaţi dacă agenţia de turism are licenţă emisă de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului. Această licenţă trebuie să fie expusă la vedere, în sediu.

2. Verificaţi dacă agenţia este membră a unei organizaţii profesionale. Reprezintă un plus. În România, organizaţia de profil este ANAT (Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism).

3. Căutaţi numele agenţiei pe internet. Puteţi descoperi multe pe forumurile de discuţie.

4. Verificaţi vizibilitatea agenţiei. O agenţie de turism care se promovează mai mult are şi o responsabilitate mai mare şi e mai atentă la criticile clienţilor, deoarece ţine la imagine.

5. Vechimea pe piaţă. Este o garanţie în plus a seriozităţii.

6. Agenţia să fie un brand autohton cunoscut sau să reprezinte un brand internaţional ori o franciză a acestui brand. Nu este obligatoriu, dar e încă un plus.

7. Comparaţi oferta agenţiei alese cu alte oferte şi nu vă lăsaţi păcăliţi de preţurile foarte mici. Dacă preţul e exagerat de mic, diferă cu 20% sau mai mult faţă de preţurile oferite de toţi ceilalţi şi, mai ales, agenția este și no-name, feriţi-vă!

Citește mai multe, AICI.

 

About