O aplicație din domeniul HoReCa anunță o investiție de sute de mii de euro și o extindere în mari orașe din țară, printre care și Cluj. Clienții au acces la diverse restaurante și diferite recompense

Nommy, o aplicație socială din domeniul HoReCa, anunță o investiție de 300.000 de euro și o creștere după lansarea versiunii de test. După câteva luni, aceasta a adunat 1.000 de membri și 50 de restaurante partenere, potrivit economedia.ro.
Oamenii plătesc 7 euro pe lună și au acces la diverse restaurante și diferite recompense. Spre exemplu, 50 de lei credit de consum sau deserturi, cocktailuri și aperitive oferite din partea casei. Restaurantele nu plătesc nimic către Nommy, ci câștigă clienți fără să-și sacrifice marja în platformele de livrare. Locațiile partenere sunt conduse de antreprenori locali.
Potrivit sursei citate, Nommy vrea să atingă 400 de recompense active în București în următoarele trei luni și să se extindă în orașe precum Cluj, Iași, Constanța și Brașov. Pentru extinderea internațională, echipa a stabilit o listă scurtă de parteneri locali.
„Oamenii n-au nevoie de încă o aplicație de discounturi la restaurante mediocre. Ceea ce își doresc cu adevărat sunt experiențe noi și un motiv real să iasă din rutină. Nommy este un motivation product – îți dă impulsul să explorezi, să descoperi locuri de calitate și să te bucuri de ele. Iar „support local” nu e un slogan, ci fundația pe care am construit Nommy. Aproape toate restaurantele partenere sunt businessuri locale, ceea ce înseamnă că fiecare ieșire ajută orașul să înflorească”, a explicat, conform sursei citate, Eduard Burghelia, cofondator.
Experiența Nommy presupune să urmărești un feed cu videoclipuri reale filmate în restaurante, vezi unde mănâncă prietenii tăi și urci în clasamentul exploratorilor urbani dacă descoperi cele mai multe locuri noi. În plus, membrii sunt invitați la evenimente speciale și pot afla primii de restaurantele noi. În plan se află și o academie de influenceri culinari, care să ajute restaurantele să își spună povestea prin video.
Nommy este cofondat de Eduard Burghelia, antreprenor cu experiență în investiții și distins cu titlul Young Entrepreneur of the Year 2019 din partea Romanian Business Leaders, de compania tech Neo Vision – companie tech cu peste 10 ani de experiență și 200+ proiecte software livrate global – și Promocrat, agenție de marketing specializată în dezvoltarea brandurilor locale și internaționale. Alături de fondatori, în proiect s-a alăturat și V7 Capital, un holding cu experiență în HoReCa, retail și tehnologie.