Nou și util. Cu un SMS sau un email, poți afla informații despre ce construcții noi vor apărea lângă tine
Consiliul Județean Cluj anunță că procesul de digitalizare în urbanism continuă, prin operaționalizarea unei noi funcții în aplicația „Ghișeul Unic”, respectiv aceea de notificare a cetățenilor cu privire la o anumită zonă de interes vizată, din județ.
Aplicația se numește Smart Territory și te notifică printr-un SMS sau un email când soliciți informații despre o documentație selectată.
Această nouă funcție, se arată în comunicatul CJ Cluj trimis presei, se adaugă celorlalte cinci recent puse la dispoziția clujenilor, prin care aceștia, începând cu data de 1 ianuarie 2023, pot depune și obține, în format electronic, documente precum: comunicări de începere și finalizare a lucrărilor, certificate de edificare și atestare și avize de oportunitate.
Premiera națională plecată de la Cluj
Forul administrativ județean le-a oferit clujenilor, în premieră națională, încă de anul trecut, posibilitatea de a depune documentația și de a obține online, în format digital, certificate de urbanism și autorizații de construire perfect valide din punct de vedere juridic, fără să mai fie nevoie de deplasarea la sediul Consiliului Județean.
Forul administrativ județean continuă efortul de digitalizare a activității proprii, prin diversificarea ofertei de servicii furnizate în sistem online și a funcțiilor platformelor digitale gestionate.
Conform sursei citate, scopul Consiliului Județean Cluj este acela de a îmbunătăți interacțiunea cetățean-administrație publică, prin adaptarea la realitățile secolului 21, respectiv acela de a limita cât mai mult deplasările fizice la sediul instituției pentru rezolvarea problemelor administrative.