Masterplan pentru un bulevard clujean. 20 de subzone de parcaje
Primăria a întocmit, cu sprijinul proiectanților de la Conpac design&build, un masterplan pentru o arteră importantă a Clujului. Este vorba despre Bulevardul Nicolae Titulescu și împrejurimi.
Municipalitatea a pus carul înaintea boilor pe Titulescu, iar acum încearcă să aducă lucrurile la normal. A scos mașinile parcate de la bordură pe bulevard, iar acestea s-au refugiat pe trotuare. În plus, a dispus anul trecut demolarea garajelor și nu le-a înlocuit cu nimic, nici măcar cu parkinguri pe schelet metalic.
20
de subzone pentru parcaje au identificat proiectanții în spațiile din jurul bulevardului. Au fost definite două subzone destinate parcajelor automatizate realizate în parteneriat public-privat și patru mari subzone destinate construcțiilor petry parcaje de cartier, pe mai multe nivele. Sunt și subzone mai mici, unde rămân parcări obișnuite, la sol.
Despre un parking pe schelet metalic pe strada Liviu Rebreanu se vorbește de patru ani. Deși este o construcție temporară, care poate fi montată/demontată în câteva săptămâni, Primăria nu a găsit încă o soluție.
495
de garaje de tablă au fost desființate în zona bulevardului. S-au creat în schimb 625 de locuri de parcare la sol, însă acolo este nevoie de parkinguri care să absoarbă toate automobilele care ocupă trotuarele.
Masterplanul Titulescu va fi dezbătut miercuri, în ședința Comisiei de Amenajare a Teritoriului și Urbanism (CTATU), alături de arhitecți cunoscuți ai Clujului. În el sunt cuprinse și zonele verzi de pe culoarul Titulescu.