Lidl, McDonald’s, Starbucks, Burger King, Jysk… Parcul comercial din Florești URBANO Shopping & Living anunță primele branduri majore și confirmă stadiul lucrărilor

Autor  admin   în       1 orã în urmã  

URBANO Shopping & Living, cel mai mare parc comercial din Transilvania, aflat în plină dezvoltare în Zona Metropolitană Cluj – Vest și pregătit pentru lansare în primăvara anului 2026, marchează un moment-cheie în evoluția proiectului: confirmarea unui mix puternic de branduri naționale și internaționale, rezultat al unui proces de leasing dezvoltat în parteneriat cu Nhood România.

Proiectul dezvoltat de URBANO Group va oferi comunității un hub metropolitan integrat de servicii și cumpărături – pe principiul One Stop Shop –, cu branduri variate, care să vină în întâmpinarea clienților pentru o experiență unică în petrecerea timpului de calitate.

Prin selecția operatorilor ancoră și a brandurilor complementare, URBANO Shopping & Living intră în categoria proiectelor regionale cu potențial ridicat de atracție, adresându-se atât comunităților din Florești, Gilău, Luna și Vlaha, cât și fluxului consistent din zona de acces vestică a Clujului.

Branduri confirmate:

  • Supermarket: Lidl
  • Modă & încălțăminte: Sinsay, Deichmann, Benvenuti, Sportisimo, Ovalsport
  • Casă și decorațiuni: Jysk, Tedi
  • Servicii & specialități: Stay Fit Gym, Prime Beef Băcănie, Farmacia Alma, Xpress, Fressnapf, Spitalul Veterinar Transilvania, PPC – Stații de încărcare pentru vehicule electrice
  • Drive-Thru Hub & Restaurante: McDonald’s, Starbucks, Popeyes, Burger King, Mesopotamia

Aceste branduri vor fi completate în curând cu alte atracții ale proiectului. URBANO Shopping & Living va include în total 32 de magazine în cadrul Galeriei Comerciale și două ancore majore – magazinele HORNBACH și SELGROS.

Procesul de comercializare al proiectului URBANO Shopping & Living este gestionat în parteneriat cu Nhood România, mandat care a contribuit decisiv la construcția unui mix echilibrat și atractiv pentru piața locală de retail.

„Ne bucurăm că am avut oportunitatea să contribuim, prin expertiza de leasing Nhood, la comercializarea acestui proiect strategic. Am reușit să atragem branduri naționale și internaționale care vor consolida profilul URBANO Shopping & Living și, împreună cu investiția importantă a proprietarului într-un proiect premium, vor genera un magnet comercial puternic pentru comunitatea locală și nu numai”, a declarat Corina Toma, Leasing Manager Nhood România.

Stadiul lucrărilor

Proiectul evoluează într-un ritm optim, lucrările din șantier avansează pe toate specialitățile, iar nivelul de execuție este deja vizibil în teren:

  • Se finalizează lucrările la rețelele exterioare;
  • Închiderile perimetrale ale imobilelor sunt în plină execuție;
  • Instalarea sistemelor HVAC și a rețelelor electrice în interior este în etapa de finalizare;
  • Au demarat finisajele interioare;
  • Se execută ridicarea structurilor pentru zona de food drive-thru hub;
  • Finisarea platformelor pentru străzi, alei pietonale, piste de biciclete și parcări este în plină desfășurare. Prin proiect se vor dezvolta peste 2,2 kilometri de străzi noi, pentru o infrastructură urbană optimă.

În următoarele trei luni, proiectul va avansa spre finalizarea tuturor lucrărilor programate: închiderea detaliilor la fațade, punerea în operă a finisajelor interioare și amenajările exterioare, inclusiv zonele verzi.

„Obiectivul nostru este să oferim comunității un proiect complet, cu branduri relevante și funcțiuni moderne, o experiență plăcută, adaptată nevoilor familiilor din Zona Metropolitană Cluj – Vest. Și aceasta este doar prima etapă a proiectului nostru”, a declarat Horațiu Ilea, director în cadrul echipei de management a Urbano Group.

Investiția Urbano Group va genera peste 500 de noi locuri de muncă la nivel metropolitan.

Despre URBANO GROUP

Urbano Group acționează ca un integrator de dezvoltare și administrare a proiectelor de investiții în proprietăți premium din următoarele domenii: logistic și industrial, rezidențial, birouri și comercial. Începând cu anul 2016, dezvoltările grupului sunt concentrate în Cluj-Napoca și Zona Metropolitană Cluj, accelerând proiecte inovative de revitalizare durabilă a spațiilor urbane.

Despre NHOOD SERVICES ROMÂNIA

Nhood Services România este o companie de servicii integrate de real estate, specializată în operarea și comercializarea proiectelor mixte, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte sustenabile și de regenerare urbană. Acționând în numele proprietarilor de active, Nhood oferă o gamă largă de servicii pentru spații de retail, rezidențial, birouri și huburi comunitare, cu scopul de a transforma spațiile existente în locuri vibrante și atractive, cu impact pozitiv asupra mediului, societății și economiei.

Nhood operează pe trei linii de business: Property & Asset Services, Resources & Fund Investment și Development. În România, administrează 30 de mandate pentru spații de retail și birouri (inclusiv leasing), un parc de afaceri – Coresi Business Campus, un proiect rezidențial – Coresi Avantgarden și un hotel – Hotel Qosmo Brașov. Compania gestionează 23 de active de retail la nivel național – Coresi Shopping Resort, centrele comerciale Auchan și Drumul Taberelor. Totodată, Nhood administrează cel mai mare proiect de regenerare urbană din România, Cartier Coresi.

Nhood reunește expertiza a peste 1.300 de profesioniști din 11 țări pentru a regenera și transforma un portofoliu inițial de aproape 300 de centre comerciale din Europa, cu un potențial de dezvoltare de 30.000 de unități locative în cadrul a 40 de proiecte imobiliare. Activele gestionate de Nhood sunt evaluate la peste 8 miliarde de euro.

About