Licitație pentru modernizarea trecerii la nivel de cale ferată la Regionala CF Cluj. Lucrări de peste 1,6 milioane de lei
Compania Națională CFR SA a scos la licitație două proceduri pentru modernizarea trecerilor la nivel de cale ferată, una din ele vizând regionala Cluj.
În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație al SRCF Cluj cu titlul „Legătura Centura Oradea (giraţie Calea Sîntandrei)–Autostrada A3 (Biharia) şi aplicaţia de finanţare aferentă Axei prioritare 2–Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient POIM 2014-2020–OBIECT 2–Modernizare TN cu calea ferată situată la km 662+230 pe linia CF 400 Ep.Bihor–Halmeu, între staţiile Ep.Bihor–Biharia –b)Introducere instalaţie SAT la km 662+230 CFR”.
333.000
de euro este valoarea totală a contractului
Potrivit site-ului clubferoviar.ro, valoarea totala estimată a contractului este de 1.659.546,13 lei, echivalentul a 333.000 de euro.
Obiectivul general al proiectului este realizarea unei prelungiri a inelului ocolitor al oraşului, pe un traseu exterior zonelor urbanizate şi racord la viitorul traseu al autostrăzii A3, ce optimizează relaţiile pe teritoriul zonei metropolitane Oradea şi implicit ale municipiului Oradea cu alte drumuri naţionale şi judeţene conexe, în scopul creşterii mobilităţii la nivelul infrastructurii rutiere.
Realizarea proiectului va asigura un confort optim la trecerea la nivel cu calea ferată şi creşterea gradului de siguranţă a circulaţiei prin interzicerea accesului în pasaj a vehiculelor rutiere atunci cȃnd există parcursuri de circulaţie sau manevră pentru vehiculele feroviare. Ȋn zona trecerii la nivel, linia CF este în aliniament, neelectrificată, cale fără joante, traversează o singură linie (linia curentă), unghiul de intersecţie cu calea ferată este de 90⁰, lăţimea drumului în pasaj este de 6,00 m.
Trecerea la nivel este amplasată pe linia CF 400 Episcopia Bihor – Halmeu, între staţiile Episcopia Bihor și Biharia, la km 662+230 CFR. Trecerea la nivel este, în prezent, semnalizată prin indicatoare rutiere de prioritate ICR. Suprastructura liniei CF 400 este alcătuită din: şină tip 65, traverse beton T13, prindere indirectă. Trecerea la nivel va fi echipată cu instalaţie de semnalizare SAT (semnalizare optică şi acustică la apropierea trenurilor) cu numărătoare de osii. Durata de execuție a lucrărilor este de maximum două luni calendaristice.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 18 ianuarie 2024, ora 15:00. Oferta trebuie să fie valabilă până pe 18 aprilie 2024.