Lanțul olandez de articole ieftine „cu 1.500 de produse sub 5 lei” deschide un magazin în județul Cluj. Ce salarii oferă
Retailerul olandez Action își extinde operațiunile în România și va deschide cel de-al șaselea magazin pe 20 noiembrie, în municipiul Turda. Magazinul se află la Shopping Park Turda (Solaris), strada Câmpiei nr. 131 (la ieșirea din Turda spre Câmpia Turzii).
Action, retailer internațional de tip discount non-food, are peste 3.000 de magazine din 14 țări europene. În fiecare săptămână se introduc 150 de produse noi în gamă. 1.500 de produse Action costă sub 5 lei.


Pe 24 septembrie, compania a inaugurat primul său magazin în România, la Pitești. Au urmat magazinele din, Arad, Oradea, Bragadiru și Hunedoara.
Potrivit informațiilor prezente pe site-ul de locuri de muncă e-jobs, retailerul olandez caută angajați în mai multe orașe din România:
- București;
- Ploiești;
- Târgoviște;
- Ilfov;
- Alba Iulia;
- Sebeș;
- Blaj;
- Turda;
- Cluj-Napoca;
- Câmpia Turzii;
- Ocna Mureș;
- Râmnicu Vâlcea.
Salariile la Action variază în funcție de postul ocupat și de tipul programului. Potrivit Mediafax, angajații full-time primesc aproximativ 3.200 de lei net pe lună, iar managerii de magazin în jur de 4.500 de lei net. Pentru angajații part-time, salariile sunt cuprinse între 1.500 și 2.250 de lei pe lună.
În plus, compania oferă beneficii precum cazare, transport și mese acoperite integral pe perioada deplasărilor.
În privința condițiilor de muncă, retailerul oferă contracte pe perioadă nedeterminată, cu o perioadă de probă de trei luni și revizuiri salariale anuale bazate pe performanță. Programul include un onboarding de aproximativ șase luni în diverse țări europene, cu deplasări de luni până vineri, iar orele suplimentare, munca de noapte sau în weekend sunt compensate conform legislației muncii.


În magazinele sale din România, Action oferă peste 6.000 de produse din 14 categorii diferite, incluzând articole de uz zilnic, produse de curățenie, sanitare, dar și alte articole utile. Un aspect distinctiv îl reprezintă prețul: mai mult de două treimi dintre produsele Action costă sub 2 euro.
La nivel global, Action a deschis 221 de magazine în primele 9 luni ale acestui an, în toate cele 14 piețe în care operează.











