Lanțul de magazine cu „1.500 de produse sub 5 lei” face angajări în 6 orașe din țară, printre care Cluj și Turda. Ce salarii oferă
Lanţul olandez de magazine cu preţuri mici Action vrea să deschidă magazine în Cluj-Napoca, Bucureşti și Râmnicu Vâlcea, unde face angajări, şi continuă angajările pentru magazinele pregătite în Turda, Pitești şi Arad.
Retailerul olandez Action avea aproape 3.000 de magazine în 12 țări europene la finalul anului 2024, circa 80.000 de salariaţi și o cifră de afaceri totală anuală de peste 13 miliarde de euro în 2024, potrivit economica.net.


Action Retail se poziţionează pe segmentul retailerilor cu preţuri mici şi susţine că „întotdeauna are 1.500 de produse sub 5 lei”. Principalii concurenţi ai retailerului Action în România sunt Pepco şi Kik.
Action Retail angajează manager de magazin la Râmnicu Vâlcea pe salarii nete de la 5.800 de lei la 6.200 de lei lunar, conform anunţului de recrutare. Pentru postul de manager adjunct de magazin, tot la Râmnicu Vâlcea, retailerul olandez oferă salarii nete de la 3.900 de lei la 4.200 de lei lunar.


Action Retail continuă angajările în Turda, Bucureşti, Piteşti şi Arad. Salariile oferite pentru lucrători comerciali în magazinele din Bucureşti încep de la 3.300 de lei, conform anunţului de recrutare. Compania oferă contract pe perioadă nedeterminată cu perioada de probă de trei luni şi promite revizuirea anuală a salariului, în funcţie de performanţă.
Retailerul olandez Action are peste 2.650 de magazine în 12 țări, peste 80.000 de salariaţi și o cifră de afaceri totală anuală de peste 11 miliarde de euro în 2023, conform informațiilor companiei. Lansat în 1993, lanțul a ajuns astăzi la peste 2.500 de magazine în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania, Slovacia.


Pe rafturile magazinelor Action se găsesc peste 6.000 de produse, din care 1.500 au prețul de sub un euro, iar prețul mediu de vânzare este de 2,25 de euro. În fiecare săptămână sunt introduse 150 de noi produse. Compania comercializează de la jucării la veselă, așternuturi, haine și produse de curățenie sau îngrijire personală.
Cum explică retailerul prețurile mici? Prin achiziția de volume mari, costuri generale reduse, o logistică eficientă, cheltuieli mici pe partea de marketing, are un proces standardizat și nu deschide magazine în locații unde chiriile sunt mari.











