Electrica Furnizare Cluj, o mare batjocură la adresa contribuabililor clujeni! Cozi zilnice pentru plata facturilor

Am crezut că serviciile Poștei Române sunt cele mai dezastruoase, dar m-am înșelat amarnic. Electrica Furnizare este instituția care a ajuns la cea mai joasă treaptă în raport cu contribuabilii clujeni.
Contribuabili care le fac salarii babane celor din conducere și țin în servicii sute, ba chiar mii de angajați. La Electrica Furnizare Cluj sunt funcționare acrite de jobul pe care îl au și angajați care n-au nici cea mai mică empatie față de clienții care se pun la coadă, ca pe vremea lui Ceaușescu, doar pentru a-și plăti facturile.
O mare batjocură față de clujeni
Electrica Furnizare Cluj este, de departe, cea mai mare batjocură față de consumatorul clujean. A „reușit” asta de-a lungul ultimilor ani și a „desăvârșit-o” în ultimele săptămâni.
Să explicăm contextul
În perioada 1 ianuarie – 15 februarie 2024, clienții Electrica Furnizare n-au putut transmite indexul contorului, deoarece compania a efectuat lucrări de mentenanță la programele informatice, inclusiv pentru aplicația Myelectrica.ro. În această perioadă, nu s-a putut plăti nimic online.
Dar Electrica Furnizare n-a fost capabilă să transmită înainte de asta populației informația că va schimba mentenanța, așa încât, la Cluj, zeci de persoane s-au așezat la coadă, în fiecare zi, în fața sediului de pe Memorandumului. Așadar, comunicare = zero, transparență = zero, empatie = zero în orașul de cinci stele.
Însă oamenii s-au trezit cu facturi mult prea încărcate. Ne referim la cei care au primit facturile în format fizic (tipărit), pentru că în mediul online compania n-a trimis nimic până acum.
AICI despre reacția unui britanic care locuiește la Cluj.
Electrica Furnizare a emis facturi pentru un consum de curent electric estimat mult mai mare decât cel real. În consecință, tariful aplicat a fost cel maxim, de 1,3 lei/kwh, în loc de 0,6 sau 0,8 lei/kwh, pentru praguri mai mici de consum. În acest fel, unele facturi au fost mai mari cu până la 50%.
La sediul Electrica Furnizare Cluj din Mănăștur, casieriile au fost desființate în urmă cu mai bine de un an. Pe ușa de la intrare, conducerea a lipit un afiș cu acest mesaj: nu se mai pot face plăți la casierii. Dar au lipit un număr de telefon, un „call center” (0244.406.006 – conform fotografiei de sus), unde clienții sunt sfătuiți, probabil, să-și spună păsurile vizavi de serviciile Electrica. Ori să adreseze întrebări despre aceste servicii. Ei, dar ce să vezi: dacă suni la acest număr, ajungi la … Electrica Prahova. Și chiar dacă urmezi pașii recomandați de robot, tot într-o fundătură ajungi.
Uitați-vă la această fotografie
Revenind. Uitați-vă la imaginea de mai jos, de pe Memorandumului, realizată în urmă cu trei zile: este coada formată de clienții Electrica Furnizare, în care cei mai mulți dintre ei sunt oameni în vârstă. Unii dintre ei au avut asupra lor câte 3-4 ori 5 facturi, de la copii, nepoți etc. Care, probabil, n-ar fi putut să stea la rând o oră, poate chiar mai mult, pentru că sunt la serviciu. Ce ne poate spune asta?
Doar atât: Electrica, ești o rușine și o batjocură la adresa clienților tăi!