Directorul Poștei Române Cluj, Florin Gliga, despre logo-ul de 48.000 de euro: „Identitatea vizuală e parte din averea companiei”
Rebrandingul Poștei Române, care include și un nou logo, a stârnit în ultimele zile discuții aprinse, mai ales după ce a fost vehiculată suma de 48.000 de euro pentru realizarea acestuia. Printre cei care au comentat subiectul se numără și Florin Gliga, directorul instituției la Cluj și consilier local PNL.
„O pleiadă de dezbateri și foarte multe încercări de stimulare de «hate»! 48.000 de euro!? Nu cunosc această piață și nu știu dacă este mult sau puțin! Dar ce știu este că o companie ca Poșta Română, care poate face orice în domeniul poștei și curieratului, trebuie să privească în viitor”, a scris Gliga pe pagina sa de socializare.
El subliniază rolul companiei nu doar în piața de profil, ci și ca actor strategic în sistemul de servicii sociale:
„Este o companie care poate asigura logistica pentru serviciile sociale ale statului și, mai mult de atât, siguranța că banii pentru pensii și alte prestații sociale ajung direct la destinatari. În același timp, Poșta Română trebuie să fie mereu pregătită să joace liber în piață, cu atât mai mult cu cât pot veni momente în care un interes sau o presiune politică să îi atace substanța.”
Gliga consideră că identitatea vizuală are o valoare de patrimoniu pentru companie:
„Identitatea vizuală e parte din averea companiei și poate principalul său activ intangibil! Fiecare român, oriunde s-ar afla, va putea să o identifice cu interesul național. Așa cum austriacul identifică logo-ul companiei naționale austriece cu interesul de a fi austriac!”











