Deși vânzările au scăzut în Europa cu aproape 40%, Tesla deschide magazine în două mari orașe din țară. Unul e la Cluj

Vânzările Tesla în Europa au înregistrat o scădere abruptă în primul trimestru din 2025, potrivit datelor publicate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
În perioada ianuarie – martie, constructorul american a vândut 54.020 de vehicule, cu 37,2% mai puține decât în aceeași perioadă a anului trecut, când erau raportate 86.027 de unități înmatriculate.
Deși cifrele indică o scădere alarmantă, analiștii consideră că situația ar putea fi una temporară, existând premise ca vânzările să își revină, în condiții favorabile de piață.
Între timp, Tesla își continuă planurile de extindere în Europa, inclusiv în România. În luna mai, compania va inaugura un nou showroom la Timișoara, construcția acestuia fiind aproape finalizată, potrivit orasul-timisoara.ro. Totodată, în apropierea showroom-ului va funcționa și un service, programat să devină operațional începând cu luna iunie.
Potrivit sursei citate, pe lângă noile investiții de la Timișoara, există șanse mari ca până la finalul anului să fie deschis un al treilea showroom Tesla în România, la Cluj-Napoca.
În prezent, Tesla deține un showroom în București și două magazine pop-up în Timișoara și Cluj-Napoca, care vor fi, cel mai probabil, închise odată cu inaugurarea noilor centre permanente.