Companie din Cluj, angajată în mai multe proiecte de infrastructură rutieră mare din țară, contestă o lucrare de 1,7 miliarde de lei
Constructorul Antrepriză Reparații și Lucrări (ARL) Cluj-Napoca a contestat, la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) licitația de 1,7 miliarde lei pentru proiectarea și construirea Centurii Timișoara Vest.
În octombrie, antreprenorul din Turcia, Nurol Insaat Ve Ticaret AS, fusese desemnat câştigător al contractului pentru construcţia variantei ocolitoare a Timișoarei, după reevaluarea ofertelor. Este pentru a doua oară când constructorul ARL depune contestație. În martie, compania a făcut contestație încă din etapa de depunere a ofertelor. Atunci, cererea societății clujene, care aparține grupului austriac Strabag, a fost respinsă, însă contestația a dus la prelungirea termenului de depunere a ofertelor, de la finalul lunii martie la mijlocul lunii mai.
De această dată, ARL a solicitat CNSC reevaluarea ofertelor și să îi acorde acces la procesele verbale de evaluare și la răspunsurile de clarificări, arată economedia.ro.
Constructorul Antrepriză Reparații și Lucrări Cluj este deținut de grupul austriac Strabag și este implicat în mai multe lucrări de infrastructură rutieră mare din România.
Într-una din lucrările din țară, ARL Cluj va construi pasajul suprateran de 650 de metri de la Baia Mare-Italsofa: Foto: Randări 2mnews.ro
Antrepriză Reparații și Lucrări Cluj-Napoca are înregistrate puncte de lucru în şapte judeţe: Cluj, Alba, Bihor, Bistriţa-Năsăud, Sălaj, Satu-Mare şi Maramureş, dotate cu instalaţii performante
13,96
kilometri va fi lungimea centurii Timișoara Vest, care va fi drum național cu două benzi pe sens
Varianta ocolitoare Timișoara Vest va avea profil de drum național cu două benzi pe sens. Șoseaua de 13,96 kilometri va traversa Timișoara, Săcălaz și Utvin (Sânmihaiu Român).
Sunt prevăzute patru noduri rutiere: la intersecția cu DN 69 (Timișoara – Arad) și Varianta de Ocolire Timișoara Nord; la intersecția cu DN 6 (Timișoara – Cenad); la intersecția cu DN 59A (Timișoara – Jimbolia); la intersecția cu Radiala Nouă de Vest (C30), spre Timișoara.
Vor mai fi și nouă poduri și pasaje. Trei dintre acestea ar fi „lucrări de artă” potrivit directorului CNAIR Cristian Pistol: pasaj pe varianta de ocolire peste DN59+Pasaj peste CF100 în lungime de aproximativ 750 m; pasaj pe varianta de ocolire peste DN 6 și CF133 în lungime de aproximativ 450 metri; pod pe varianta de ocolire peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol în lungime de aproximativ 450 metri.