Bonțida Fever. S-au tatuat pentru un abonament la Electric Castle

Campania Bonțida Fever. Organizatorii Electric Castle i-au invitat să se tatueze și au oferit la schimb câte un abonament pe viață.
Peste 300 de tineri și-au tatuat Bonțida Fever pe brațe, tors sau picioare și au trimis înregistrări video ca dovada.
Proba tatuajelor a fost doar una dintre provocările incluse în campania Bonțida Fever, lansată în urmă cu două săptămâni de Electric Castle. Răspunsul a fost mult peste așteptările organizatorilor.
„Am aflat de campanie de la o prietenă, când mi-a scris că vrea să-și facă un tatuaj mai altfel. Câteva zile mai târziu, aveam deja 8 clienți cărora le-am tatuat Bonțida Fever. Firesc, m-am inclus în campanie, mi-a plăcut multe ideea de angajament pe viață. Electric Castle a depășit de mult faza de festival, pentru mulți a devenit un stil de viață.” spune Cezar Pușcaș, tattoo artist.
Campania Bonțida Fever continuă până la debutul ediției a 9-a a festivalului, cu noi surprize în fiecare zi. Pe afișaj stradal sau în locații partenere EC din întreaga țară, codurile QR însoțite de numele campaniei oferă, la o simplă scanare, șansa de a câștiga bilete gratuite, de a descoperi noutăți despre festival și artiștii ce vor fi prezenți sau de a avea propriul mesaj pe billboardul EC.