AUTOSTRADA TRANSILVANIA. Mobilizare susținută pe șantierul Zimbor – Poarta Sălajului, la temperaturi de peste 30 grade C. „Pe dealurile ălea, dacă mai insistă puțin băieții, dau de cărbuni😅”. GALERIE FOTO & VIDEO

Autor  admin   în       4 luni în urmã     2191 Vizualizări.  

„Sunt curios ce înălțime maximă au pilonii de la Viaductul Valea Fânațelor. Minutul 08:00”, s-a interesat Antoniu.

„N-aș ști exact, dar peste 30 de metri”, i-a răspuns autorul filmării.

„Salut, Man. Mulțumesc mult pentru filmare. Să sperăm că în 4 săptămâni termină cu dealul de la Zimbor. Sănătate!”, a completat Ștefan, un alt urmăritor. 

„Salut, Ștefan! Mai au exploziile de făcut, asta cred că îi ține un pic în loc”, i-a transmis autorul filmării, Cristian Marius Man.

„În 4 săptămâni? Nu cred că e posibil. Până la sfârșitul anului aș fi mulțumit dacă: ajung cu viaductele la nivel de hidroizolație, ajung la linia roșie pe acele 3-4 porțiuni între viaducte (că văd că au terminat cu piloții forați) și ajung la 80-90% cu dealul de la Zimbor. Coroborat cu o asfaltare (măcar balast + un strat) pe tronsonul Zimbor – Nădășelu (măcar 70% din el) ar fi un an … hai să zicem la limita acceptabilului (pentru noi, cei din zonă). Per total: un 80-90% pe tronsonul Zimbor – Nădășelu, respectiv 70-80% pe tronsonul Zimbor – Poarta Sălajului”, i-a răspuns un alt împătimit al lucrărilor de pe A3.

„Mulțumim Cristi! Pe dealurile ălea, dacă mai insistă puțin băieții, dau de cărbune😅. Oricum, pare genul de clisă pe care dacă au picat doi stropi de ploaie, acolo rămâi cu mașina. Dificil teren”, a transmis Daniel Socea.

Foto & VIDEO: Cristian Marius Man
Pe secțiunea Zimbor – Poarta Sălajului (12,24 kilometri), stadiul fizic al lucrărilor în luna mai 2024 (ultimele date oferite de CNAIR cu progresele înregistrate pe A3 au fost pentru această lună – n.r.) a fost de 42,35%, cu 0,95% mai mult decât în luna precedentă (41,40%). Trebuie subliniat că lucrările pe aceste subsecțiuni sunt finanțate prin PNRR, iar constructorul UMB a cerut extensia termenului până la finalul anului 2026 – n.r.).

Subsecțiunea Zimbor – Poarta Sălajului (12,24 km.)

Antreprenor: Asocierea SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL;
Valoare contract: 836,9 milioane lei fără TVA;
Sursa de finanțare: Fonduri europene nerambursabile;
Stadiul fizic luna mai 2024: 42,35 %;
Termen: decembrie 2026 (extensie cerută de constructor).
Subsecțiunile Zimbor – Poarta Sălajului (12,24 kilometri) și Nădășelu – Zimbor (30 de kilometri) din Autostrada Transilvania au același constructor – UMB – și sunt cuprinse în PNRR. Cele două secțiuni sunt singurele contracte în lucru cu finanțare prin PNRR pe Autostrada Transilvania.

Citește și acest articol:

Topul celor mai harnici constructori de autostrăzi pe luna mai. Surpriză mare: UMB nu e pe podium! Progresele de pe Autostrada Transilvania

 

About  

Sunt Ionel Lespuc, jurnalist. Alături de mine, am invitat și continuu să invit să scrie oameni cunoscuți ai Clujului. Uite câteva nume: Kai Brand Jacobsen, norvegiano-canadianul care merge de la Cluj în misiuni de pace, peste tot în lume; Cristi Danileț, judecătorul rebel despre care sunt sigur că ai auzit; Emanuel Ungureanu, vicepreședintele Comisei de Sănătate din Camera Deputaților, mereu în luptă cu neregulile din spitale; Dan Clinci, arhitect, omul din spatele concursurilor de soluții care remodelează Clujul; Mihnea Stoica, analist politic, cadru universitar la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării; Mihai Șerban, om de afaceri de succes și maestru de arte marțiale.