Asta da publicitate! Via Transilvanica, în celebra Times Square din New York
Via Transilvanica, traseul de 1.400 de kilometri care taie România în două, s-a bucurat de o reclamă extraordinară. Ieri, logo-ul a apărut pe monitorul turnului Nasdaq, din celebra Times Square.
„Drumul care unește Putna de Drobeta-Turnu Severin trece prin New York… mai exact, prin Times Square, au titrat cei de la Via Transilvanica. Am avut doar câteva minute de glorie într-una dintre cele mai mari piețe publice din lume, dar ne-am bucurat foarte tare pentru că știm că nu sunt foarte multe ocaziile în care un brand din România e inclus alături de unele dintre cele mai mari companii din lume. Așa că, fără modestie, credem că Via Transilvanica, proiectul nostru care de curând a apărut în lista revistei TIME, ce prezintă cele mai frumoase locuri din lume de vizitat în 2024, e singurul ambasador al țării noastre demn de o apariție atât de spectaculoasă. Mulțumim celor de la RUF – Romanian United Foundation care au făcut posibilă prezența pe turnul Nasdaq a asociației Tășuleasa Social și a celui mai important proiect al acesteia, unul realizat din dragoste pentru țara noastră, dar și pentru istoria, cultura și natura ei. Știm sigur că, alături de oamenii potriviți, DrumulCareUnește va trece dincolo de orice hotare și bariere.”