Aducem americanii în România. Și îi ademenim cu două obiective turistice din Cluj

Autor  admin   în       3 saptãmâni în urmã     333 Vizualizări.  

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a organizat un tur de promovare a României pentru nouă companii de turism din Statele Unite, axat pe explorarea unor destinații cheie din țară. Printre atracțiile principale prezentate, Salina Turda și Cluj-Napoca au ocupat un loc de onoare, fiind incluse în itinerariu datorită importanței lor culturale și turistice.

Salina Turda, o emblemă a regiunii, a fost un punct de atracție major, impresionând delegația americană prin unicitatea și amploarea sa. Cluj-Napoca, cu viața sa culturală dinamică și istoria bogată, a fost prezentat ca un pol cultural și turistic esențial al Transilvaniei. Această vizită marchează un nou pas în consolidarea imaginii României pe piața internațională, cu accent pe potențialul turistic al orașelor din regiune.

Potrivit datelor furnizate de MEAT, în 2023, 98,46 milioane de rezidenți americani au călătorit în afara granițelor, dintre care 9,3 milioane au ales destinații europene. Creșterea preconizată a turismului american în Europa reprezintă o oportunitate majoră pentru România.

Prin acțiuni de acest tip, Ministerul Economiei și partenerii din turism își propun să valorifice această piață în expansiune. Cheltuielile turistice ale americanilor sunt estimate să crească de la 108,81 miliarde USD în 2024 la 422,26 miliarde USD până în 2034.

About