Program special de lucru cu publicul la Direcția județeană de evidență a persoanelor Cluj
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor (DJEP) Cluj anunță persoanele cu drept de vot, interesate de obținerea documentelor de identitate că, în scopul asigurării condițiilor necesare desfășurării în condiții optime a procesului electoral pentru alegerile pentru președintele României, din data de 8 decembrie 2024, își va adapta programul de lucru cu publicul, astfel încât să fie rezolvate în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate. Programul este următorul:
- sâmbătă, 07.12.2024 – între orele 08.00 – 16.00;
- duminică, 08.12.2024
-
- între orele 07.00 – 19.00 pentru depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate;
- între orele 07.00 – 21.00 pentru eliberări acte de identitate.
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, ale căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot.
Informaţii suplimentare pot fi obținute accesând pagina web a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj: www.djepcluj.ro.
În perioada premergătoare alegerilor parlamentare, respectiv în 30 noiembrie și 1 decembrie 2024, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj a eliberat nu mai puțin de 247 de acte de identitate.