Primăria a deschis un nou canal de comunicare. În prag de weekend

Autor  Ionel Lespuc   în       2 luni în urmã     210 Vizualizări  

Programul la bugetari, inclusiv la angajații Primăriei, este mai scurt vineri. Pe la 14:30, ușa se rupe din balamale. Dar activitatea, iată, nu se încheie. Vineri, după 15:30, municipalitatea a deschis un nou canal de comunicare cu cetățenii: a trimis primul său newsletter din istorie. Din informațiile noastre, scrisoarea online a ajuns la sub 1.000 de persoane. 

Ce aflăm din newsletter

De exemplu, că Primăria Cluj-Napoca a depus și pregătit proiecte europene în valoare totală de 420 de milioane de euro pe exercițiul financiar 2014-2020. Aici este inclus însă și proiectul centurii metropolitane, 150 de milioane de euro, care a fost sau urmează să fie depus de Ministerul Transporturilor. Și care nu este doar al municipiului, ci al zonei metropolitane. Dar da, de mare folos pentru comunitate.

Toate celelalte informații au apărut deja pe pagina de Facebook a primarului. De pildă, că a fost semnat contractul de servicii în vederea elaborării studiului de fezabilitate și a planului urbanistic zonal pentru zona “La terenuri”, unde ar urma să se realizeze o clonă a Bazei sportive Gheorgheni, sau că se modernizează trei poduri.

Puține lucruri finalizate, multe doar preconizate

Dintre proiectele din newsletter, doar o mică parte s-au finalizat deja: e gata, cu întârziere, creșa Căsuța iepurașilor, s-a  adăugat un nou tronson de bandă dedicată, au intrat în circulație 11 autobuze electrice noi, se pot cumpăra cu cardul bilete pentru mijloacele de transport.

Pe de altă parte, în newsletterul din 10 mai 2019, aflăm că va exista o casă a părinților, pentru mămicile care își însoțesc la Cluj copiii internați la Oncologie. Nu e o veste foarte bună pentru părinții care au azi probleme, întrucât termenul de finalizare a proiectului este abia peste de cinci ani.

În scrisoare se mai subliniază o dată că Zilele Clujului s-au mutat în septembrie. Știrea a fost dată în exclusivitate de Media9, în urmă cu o lună. Știți motivul, nu tocmai întemeiat: alegerile europarlamentare.

Iată și un program al evenimentelor, inclus în scrisoare digitală.

“Vă mulțumim că ați ales să vă înscrieți la fluxul de informații „Newsletter Primăria Cluj-Napoca” și vă invităm să ne transmiteți sugestiile sau așteptările dvs legate de acest nou mod de comunicare prin email. Toate cele bune! Echipa Primăriei Cluj-Napoca”, este mesajul de final al newsletterului.

About