A stat la rând în soare pentru o parcare. „Sistemul vrea să te simtă acolo, vrea să îți simtă sudoarea, să se hrănească cu indignarea ta inutilă”
Directorul direcției de parcări a Primăriei este Florin Bugnar, care a explicat situația pentru Media9.
„După întocmirea și aprobarea referatelor, acestora li se deschide o poziție în baza documentelor justificative. Cererile care au primit loc sunt, în general, din 3 ianuarie, iar atribuirea s-a realizat pe 6 iunie. Până la această dată, beneficiarii se pot muta de la domiciliu, pot să nu mai aibă autoturism etc. Este necesară verificarea la ghișeu și introducerea corectă a datelor pentru ca ulterior să poată opta pentru prelungire online.
Dacă cererile ar fi întocmite corect, nu ar fi probleme. Din nefericire, în această etapă, am avut aproximativ 900 de cereri nevalidate în bazele de date deoarece fie aveau nume solicitant greșit, CNP greșit, adresă greșită, număr auto greșit. Cum să facem validări online?
Am ales varianta să luăm în considerare și cererile cu greșeli, dar să le verificăm la ghișeu. Cu poziția deschisă corect și cu date valide, vor putea de anul viitor să își prelungească online cu verificarea automată a eligibilității”, a spus Bugnar.