A stat la rând în soare pentru o parcare. „Sistemul vrea să te simtă acolo, vrea să îți simtă sudoarea, să se hrănească cu indignarea ta inutilă”

Autor  admin   în       5 luni în urmã     1516 Vizualizări.  

Un clujean, Adi, ne-a trimis un mesaj plin de indignare. Și-a luat liber de la serviciu ca să își poată valida fizic locul de parcare și a stat la coadă în soare.
„Crezând că au pus mâna pe marele premiu la Loto când le-a fost alocată o parcare publică prin cel mai opac proces (de obicei ți se comunica faptul că nu au locuri dar te vor avea în vedere pe anul în curs…), fericiții câștigători sunt chemați, în carne și oase, în față atotputernicei autorități locale și ai ei funcționari publici ridicați la rangul de apostoli.
Cum este posibil ca în #smartcity sau #orașul de 5 stele să fii obligat a-ți luat liber o zi de muncă pentru a rezolva o chestie până la urmă minoră?
Simplu! Nu poți trimite dosarul online (ca în oricare sistem civilizat), nu poți face programare online, iar biletul de ordine este o glumă când coadă de câteva ore se formează pentru chiar aceste bilete…
 Și toate acestea în 2024… Plus, în informarea trimisă ți se atrage atenția că dacă nu te prezinți fizic în 15 zile, vor da locul mult visat următorului pe lista.
Sistemul vrea să te simtă acolo, vrea să îți simtă sudoarea, să se hrănească cu indignarea ta inutilă, să îți demonstreze că pentru el semnifici ceva mai puțin decât albeața din colțul gurii formată de sete în timp ce aștepți să îți încasezi premiul vieții tale – alocarea unui nenorocit loc de parcare!”, a scris Adi.

Directorul direcției de parcări a Primăriei este Florin Bugnar, care a explicat situația pentru Media9.

„După întocmirea și aprobarea referatelor, acestora li se deschide o poziție în baza documentelor justificative. Cererile care au primit loc sunt, în general, din 3 ianuarie, iar atribuirea s-a realizat pe 6 iunie. Până la această dată, beneficiarii se pot muta de la domiciliu, pot să nu mai aibă autoturism etc. Este necesară verificarea la ghișeu și introducerea corectă a datelor pentru ca ulterior să poată opta pentru prelungire online.

Dacă cererile ar fi întocmite corect, nu ar fi probleme. Din nefericire, în această etapă, am avut aproximativ 900 de cereri nevalidate în bazele de date deoarece fie aveau nume solicitant greșit, CNP greșit, adresă greșită, număr auto greșit. Cum să facem validări online?

Am ales varianta să luăm în considerare și cererile cu greșeli, dar să le verificăm la ghișeu. Cu poziția deschisă corect și cu date valide, vor putea de anul viitor să își prelungească online cu verificarea automată a eligibilității”, a spus Bugnar.

 

About